Feladatok:
a Gazdasági vezető napi munkájának folyamatos támogatása
ingatlanfejlesztési projektek pénzügyi tervezése és utánkövetése, a pénzügyi projekt-terv bemenő adatainak összegyűjtése, a folyamat koordinálása
a könyvelés és a projekt alapú nyilvántartások összevetése, eltérések kezelése
költség kontrolling feladatok ellátása (költségek elemzése, terv-tény összehasonlítás)
részvétel üzleti terv és éves beszámoló készítésében, módosításában
részvétel cash-flow és likviditási terv összeállításában, napi és heti riportok a cégvezetés felé
havi kontrolling jelentések elkészítésének támogatása
adó- és számviteli jogszabályok ismerete, nyomonkövetése, alkalmazása

 

Elvárások:
felsőfokú közgazdasági (főiskolai vagy egyetemi) végzettség, számviteli alapismeretek
1-3 éves szakmai tapasztalat
magabiztos MS Office ismeretek (kifejezetten táblázat- és adatbázis kezelés)
önálló, precíz, felelősségteljes munkavégzésre való képesség, ugyanakkor együttműködési készség, csapatmunkában való részvétel
terhelhetőség, több feladat párhuzamos kezelésének képessége

 

Előnyt jelent:
ingatlanfejlesztő/ingatlanbefektető cégnél szerzett tapasztalat
kiterjedt számviteli ismeretek