Feladatok:
a cégcsoporthoz tartozó ingatlanállomány (telkek, raktárak és gyártócsarnokok) ingatlankezelési feladatainak ellátása, folyamatos és magas minőségű üzemeltetésének biztosítása
a tulajdonos/bérbeadó szerződéses kötelezettségeinek ismerete, teljesítésének nyomonkövetése
folyamatos bérlői kapcsolattartás személyesen és telefonon: ingatlanok rendszeres látogatása
kezelt ingatlanok műszaki állapotának aktuális ismerete, üzemeltetési költségek tervezése, ellenőrzése, értékelése, nyilvántartások/riportok vezetése
üzemeltetési számlák költség kódolása, felosztása, bérlőkre allokálása
karbantartási munkák, javítások megszervezése, hibabejelentések kezelése, karbantartók, biztonsági őrök, takarítók, kertészek munkájának ellenőrzése, FM cég teljeskörű koordinálása
garanciális problémák, kezelése, nyilvántartása, javítások koordinálása és ellenőrzése
bérlői károkozások javítása és egyedi megrendelések ügyintézése
bérlői átalakításokkal kapcsolatos tulajdonosi jóváhagyások elintézése, adminisztrálása
napi üzemeltetési adminisztrációs feladatok kiemelkedő precizitással való ellátása
beszállítókkal, alvállalkozókkal történő kapcsolattartás

 

Elvárások:
felsőfokú végzettség
ingatlanüzemeltetés terén szerzett 1-3 év tapasztalat
felhasználói szintű MS Office programok használata (Word és Excel)
„B” kategóriás jogosítvány
precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés
ügyfélorientált gondolkodásmód
műszaki affinitás

 

Előnyt jelent:
angol nyelvtudás
FM és/vagy PM szoftver, vagy egyéb vállalatirányítási rendszer ismerete